vineri, 16 octombrie 2009

A fi...sau a nu fi

Sunt cazuta in melancolie,cred ca vremea e de vina.Ma gandesc la viata asta a noastra,de ce nu putem fi fericiti pe deplin???Poate imbatranesc, poate mi-am pierdut din energia de altadata,poate...viata mi-a dat o lectie, cam grea.Am inceput sa gandesc negativ, sa nu mai vad frumos in absolut nimic.Ma gandesc ce rost avem noi daca nu stim sa ne facem fericiti.Cateodata nici nu ma mai recunosc,sunt prea melancolica,as vrea sa adorm si sa nu ma mai trezesc,simpt o saturatie pentru tot si toate.Am ajuns sa nu-mi mai doresc nimic...

Un comentariu:

  1. buna!! :(:( asta e viata ...cu supararile si bucuriile ei...trebuie traita..mergem mai departe..mergem pe drumul nostru...pe acea poteca a vietii...si poate odata si odata ne va iesi in cale cv care ne va bucura....chiar dak mergem cateodata singuri prin ploaie si vant,odata tot va iesi soarele,dar nu trebuie sa ne pierdem speranta,sa ne gandim ca poate or sa vina si acele vremuri in care totul va fi bine.....stii ca e pacat sa avem o viata si sa nu ne bucuram de ea....:(:( ...gandeste-te ca sunt oameni care nu au primit aceasta sansa....poate ca suntem la fel,dar spre deosebire de noi incearca sa isi traiasca viata asa cum le-a fost lasata....incearca sa zambeasca....inca noi avem un motiv in plus de fericire....dar asa suntem noi oamenii cateodata,nu suntem multumiti....dar asta e....:( ....nu mai fi suparata ...ai toata viata inainte.....apropo...frumoasa melodia cu Helene Segara....cam melancolica dar merge:D:D

    RăspundețiȘtergere