vineri, 4 septembrie 2009

LACUL TAUC-TULCEA-pescuiiiiiiiiiiiiiit

Vineri 4 septembrie,ma pregatesc sa plec la pescuit in judetul Tulcea.Maine voi sta cu coada'n balta toate ziua:)))))).Sper sa fie o partida reusita, sa am cu ce ma lauda.

Din pacate nu prea am cu ce ma lauda.Am ajuns vineri seara, drumul acceptabil.Am platit taxa, 50 lei/ 24 de ore si ne-a indrumat spre un canal,pe balta chipurile nu se pescuieste...vrajeala.Neo a apucat sa arunce lansetele de vineri seara.Ciortanii trebuiesc eliberati,caras poti retine 10 kg, crap 5 kg(da ma intreb daca e crap mai mare de jumatate de kg:-??)Am pescuit sambata pe canal, eu la caras...mic tare si carasul, s-a prins un ciortan pe care l-am eliberat, iar dupa amiaza am plecat pe balta Tauc.Acolo de fapt sunt doar cateva locuri de pescuit(2 max.3), si din fericire chiar se elibera locul.Am campat, Neo si-a facut treaba cu lansetele si...numai ciotani s-au prins, binenteles fiind eliberati.Asa ca nu va mai luati dupa unii si altii...crap mai mare de max un kg nu cred ca exista in balta.Duminica dimineata la ora 6 am fost nevoiti sa strangem,a inceput o ploooooaie de ne lua si pe noi:D.
Concluzia: daca vrei un dril frumos nu se merita, daca vrei distractie la caras...hmm, poate.
: dragostea mea ramane Blasova si bineneteles Namoloasa ;;)

2 comentarii:

  1. salut,
    ceva vesti de pe Tauc ?!?!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. BALTA TAUC ! 5 Kg caras mic, un singur crap la 1 kg , taxa 65 lei / 24 ore, pescuit in canal,

    Dezavantaj : Pe la ora 8 dimineata vine administatorul si se plimba cu barca cu motor exact in locul unde dai la lanseta, fuge tot pestele !!!

    RăspundețiȘtergere