duminică, 26 iulie 2009

Weekend ca-n poveste:)

Mereu am visat ca in viata asta voi avea ocazia sa fac ceva mai deosebit,sa escaladez munti,sa merg in jungla,sa fiu singura pe-o insula pustie...vise,dar sa ma indragostesc de pescuit... never :))))
Weekendul 24-26 iulie: caldura mortala sambata,iar eu ca o padawanca ce sunt am pescuit caras,:D noroc de palaria de paie.Rezultatul:10 carasi marisori si un bronz de invidiat;;).Neo, profesor crapar ... a dat iar lovitura pe o asa canicula,multumitor zic eu.Seara a fost de neuitat,cand mi-aduc aminte, cand privesc in urma nu-mi vine a crede.:D.A inceput o futuna de te lua pe sus.Acum furtuna ca furtuna o acceptam, dar ne gandeam ca daca incepe ploaia era de jale cu majuscule.Ne-am culcat si norocul nostru a fost ca Neo s-a trezit pe la ora 2 noaptea si ne-am hotarat sa imbarcam.A durat cateva minute si...la drum,un drum ca-npoveste... noapte, tunete, fulgere, ploaie.Am ajuns cu bine acasa,somn pana pe la ora 11 si afara, parca nimic nu se intamplase.
Continuarea o gasiti aici;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu