miercuri, 29 iulie 2009

Ce trebuie sa mai stim despre telefonul mobil.

Articol luat dupa blogul Roxanikema’s Weblog,pe care din pacate l-am abandonat.

Astazi cineva mi-a aratat un articol in care suntem invatati ce poate sa-ti mai faca telefonul mobil.

Apelul de urgenta 112 poate fi apelat si daca ai tastele blocate.Am incercat si intradevar merge.

Ti-ai inchis cheile in masina si esti departe de casa,unde-ti tii cheile de rezerva?Daca este cineva acasa,cu telefonul mobil,suna-l si roaga-l sa tina cheile aproape de telefonul lui.Tu apropie telefonul tau la 20 cm de usa masinii.Persoana de acasa apasa pe telecomanda cheii de rezerva si ti se vor deschide usile.Functioneaza si cu usa portbagajului.N-am incercat, nu am masina.:D

Daca ti s-a descarcat mobilul,atunci trebuie stiut ca orice mobil are o incarcare de rezerva in baterie,care se activeaza la combinatia*3370# si iti asigura o incarcatura de rezerva de 50%.Cand iti pui telefonul la incarcat, se incarca si rezerva,putand fi folosita lata data.

Daca ti se fura mobilul,ce poti face?Mai intai trebuie sa aflii seria telefonului tau.Pentru aceasta tasteaza *#06#,fara a apasa alte taste si pe ecran va aparea automat seria.Acest cod este unic in lume si este seria telefonului tau.Noteaza acest cod si pune-l intr-un loc sigur.Daca ti se fura telefonul,anunta operatorul tau de telefonie si comunica-i acest cod.Acesta ii permite sa-ti blocheze telefonul(aparatul in sine) si hotul nu va putea folosi telefonul tau,nici daca schimba cartela SIM.Am incercat si-ntradevar apare seria telefonului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu