duminică, 24 mai 2009

Minunata Blasova, 23/24 mai




A inceput sa-mi placa atat pescuitul cat si balta Blasova.Am plecat sambata, 23 mai dimineata. Am ajuns cu bine, o zi superba fara prea mult soare.Balta este foarte curata,liniste, miros de salcie inflorita. Tantari putini si asta dupa ora 21, cand normal eu am tras pe dreapta.Nu stiu cum se face dar dorm mai bine in cort decat acasa:))))
S-au prins 4,30 kg de caras si pot recunoaste ca am fost cam puturoasa tura asta...nota...nici n-am indraznit sa mai intreb.:-P
Noaptea, o furtuna de ne lua cortul pe sus.Ploua, bate vantul, trasneste eu n-am nici-o treaba,adorm cum inchid ochii si asta se intampla numai cand dorm in cort, ca in rest...bantui pe net pana tarziu:))))
Sa mai adaug ca s-au mai prins si cativa ciortani micuti pe care i-am eliberat, am vb cu ei si se vor intoarce cand vor avea 10 kg:)))

6 comentarii:

  1. doamna cu baticu data viitoare astept poza cu un caras de 4-5 kg de la dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa Blasova si are destul peste cat sa te distrezi foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost la Blasova in perioada 23-26 09 drumul criminal pentru un auto obisnuit,prietenii mei au fost cu .un nissan de teren,eu cu un ford fiesta am mers cu 5km/h .timp frumos peste la greu dar administratorul sau ce o fi pus pe japca 50ron=5kg
    peste daca indeplinesti niste conditii pe care le schimba in fiecare zi.Pentru cei interesati:au inceput sa asfalteze drumul de la Blasova spre bac chiar au lucrat in 3 zile cam 3km

    RăspundețiȘtergere
  4. daca poate sa ami spuna si mie cineva unde este situata exact balta am auzit de la multi ca este o balta excelenta si as dori sa o incerc. mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  5. 24-25-26 mai 2011 blasova super balta capturi frumoase somn 8 gk --- 7 crapi peste 1gk --- un ten 4gk --- caras cat palpa la greu frumoasa balta merita incercata sincer

    RăspundețiȘtergere